Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(4)
Forma i typ
Artykuły
(4)
Autor
Kołodziejczyk Anna
(1)
Kuśpit Małgorzata
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Nauczyciele
(4)
Temat
Edukacja medialna
(4)
Reklama
(1)
Rodzina
(1)
Uczeń - kompetencje
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Psychologia mediów - historia, obszar i perspektywy / Grzegorz Ptaszek. // W: Współczesna psychologia mediów / Pod red. nauk. Agnieszki Ogonowskiej i Grzegorza Ptaszka. - Kraków: Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013. - S. 13 - 34.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Afektywne i osobowościowe czynniki w percepcji reklamy/ Małgorzata Kuśpit. // W: Współczesna psychologia mediów / Pod red. nauk. Agnieszki Ogonowskiej i Grzegorza Ptaszka. - Kraków: Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013. - S. 163 - 183.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Media w życiu rodziny. Rodzaje mediacji korzystania z mediów / Anna Kołodziejczyk. // W: Współczesna psychologia mediów / Pod red. nauk. Agnieszki Ogonowskiej i Grzegorza Ptaszka. - Kraków: Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013. - S. 49 - 70.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kompetencje medialne i informacyjne jako nowy typ kompetencji cywilizacyjnych człowieka. Ujęcie modelowe / Agnieszka Ogonowska. // W: Współczesna psychologia mediów / Pod red. nauk. Agnieszki Ogonowskiej i Grzegorza Ptaszka. - Kraków: Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013. - S. 35 - 48.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej